Måndag

Jaha, så har måndagen gått igen då. Segt har det varit... segt som fan faktiskt! Usch jag vill inte till skolan mer känner jag. Inte alls, inte någonsin. Tack gode gud för att det är jullov om en vecka. Kanske är mer taggad igen till vårterminen. Vi var och köpte fler filtar idag ialla fall, 9st! Så nu är det väl dagt att sy snart igen. NICE!
Engelskan tittade vi på film - Romeo + Juliet. Ganska seg, dessutom fick jag ont i rumpan av att sitta på stolen. Haha... På matten blev det väl inge seriöst antar jag. Iaf inte från min sida. Jag fick tillbaka mitt prov och titta vad jag hade gjort fel. Ett stort skämt... Haha, han bad mig dessutom att räkna igenom mina poäng!
- Ja det är väl snabbt gjort, det är inte så många poäng att räkna...
Svarade jag på det. Men G är G och inte IG iaf.

Nu är jag fruktansvärt trött och ska krypa ner i sängen och kanske kika lite på en film och sedan sova !

Imorrn blire Julkalender (Greveholm) på skolan, hela dagen :)


 Haha, det här tyckte jag och Sofie var lite roligt!
 Dessutom var de handgjorda ! ;) HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback