Kenny Starfighter

Har varit ute och gått med mamma nu, skönt! Och jag hade mina rosa gummistövlar på mig så att jag kunde hoppa i vattenpölar. Okej, det var mamma som sa att jag skulle sätta på mig dem. HAHA ILLA LÅTER DET! Men hon sa det för att jag inte skulle bli blöt eftersom det var slask snö, och jag skulle inte komma på tanken själv att sätta på mig gummistövlar bara sådär kan jag ju säga. Men det var kul för då kunde jag som sagthoppa i vattenpölar, och det var det år sedan jag gjorde senast. Jag räknas som för stor för det numera!!! HAHA.

Jaja, såg till min förtjusning att hela Kenny Starfighter serien finns på youtube. Den ska jag kolla på, och det borde Linnéa med göra - För snart kommer filmen. I januari kommer den! Fett roligt... Boli Boli!



Kommentarer
Postat av: lenni

JA DET SKA JAG! i min lyckliga tillvaro :D haha

2008-12-03 @ 22:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback