Julklappar

Usch jag hade stora förväntningar på att hitta julklappar idag. Dock hittade jag nästan inte en enda! Fett tråkigt faktiskt. Fast jag och lilla Sanni ska ju shoppa julklappar på lördag så jag får hoppas att jag hittar något då istället. Antagligen kommer jag bara hitta saker till mig själv - som vanligt.
Det gjorde jag idag med, hittade något till mig alltså. En supersöt klänning på Gina, och det kliade i både ögon och fingrar när jag såg den. Så jag sprang och prövade den med en gång. Den var helsöt och jag köpte den faktiskt.
Innan detta impulsköp så hade jag och Sanna haft en trevlig lunch då vi disskuterade ehm... våran begravning. Det sorgliga var att vi kom fram till att vi inte kommer gå på varandras begravning. Jag kommer gå på Sannas eller hon på min. Men vi går inte på varandras liksom... Hm! Jaja, det är långt kvar till det iallafall. Vi åt som sagt på Waynes och hade jättetrevligt. Kikade på folk och skrattade liksom, haha! Alltså inte skrattade på dem vi tittade på, vi skrattade bara!


 My new dress!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback