Juldagen

Jaha så har juldagen gått också. Har varit en ganska konstig dag. Från att ha varit sängliggandes, så satsade jag idag på att gå ut (SKIT DUMT JAG VET!!!) Så jag gjorde mig i ordning så att jag iaf såg hyffsad ut, sedan tog jag mig upp till Enneby där både Sandra, Elli, Micaela, Lisa och Erica var. Trevligt eftersom det ändå har varit tjejer som har hängt med ganska länge. Lisa sen vi föddes, Sandra sedan vi börja skolan, Enneby sedan trean, Micaela i fyran, Elli och Erica sedan åttan någon gång. TREVLIGT VAR DET!
Kvällen slutade med att jag och Lisa stod vid coop och hängde med Jocke och Amar! Haha, trevligt det med, och fett skönt att få skjuts hem måste jag säga. Jocke som var så snäll och körde! BÄÄÄST.

Jaja får se hur bra jag mår imorrn efter kvällen,
ska väl hoppa i säng nu antar jag :)
NAtti på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback