Jävla is!

Alltså jag hatar när det är massa isfläckar under det otroligt tunna snöpuder som ligger på backen. Och speciellt eftersom jag inte en personen som gärna lyfter på föttera när jag går, och ännu mer inte på morgonen. Två mornar idag nu har jag halkat. Dessutom på samma jävla isfläck! Haha, jag borde ju tänka på det andra gången. Och det är så himla pinsamt för det är precis utanför pappas jobb och jag misstänker att en där har sett mig halka båda gångerna för han sitter vid fönstret. ÅH, jag hatar det! Fast faktiskt blev jag lite sugen på att åka skridskor nu bara för det. Fast det är ju en annan sak. Där är det ju is som man vet om, där halkar man inte. Okej där ljög jag, man halkar. Men jaa... jag vet inte riktigt vad jag babblar om!!!



Jag vill ha den här väskan!
den kostar "bara" 2999kr!
http://www.accessora.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback