Jag lever...knappt!

Det är första december idag mina vänner! Känner ni julstämningen? Inte jag heller! Haha, hade det  varit lite vitare, lite kallare, och lite mer... ehm jaa, lite mer av vad det nu är på julen. Då hade jag känt julstämmning. Igår hade jag lite julstämning när jag satt där och sydde mina filtar. Haha! 
Idag bar det iallafall iväg till skolan, eftersom vi hade individuellt val (Ung Företagsamhet), så åkte jag och Sanna dit för jag checka några saker, få ordning på vad vi ska göra här näst och sådana saker. Budgeten är vääääldigt viktig att vi får ordning på alltså. Men jaja, våran lärare var på gott humör idag iaf, och hon beställde tillochmed en filt av oss! Tummen upp för det! Sedan gick vi ner till media och satte och och jobbade med lite reklamblad och sådana saker, eller ja vi försökte iallafall. Kråååångel! Dessutom så var det svårt att hitta en dator XD haha! Och när vi var där på skolan så saknade jag verkligen allt. Liksom bara hela skolan saknade jag jättemycket helt plötsligt, jättejobbigt! Jag vill ha skola igen! Linnéa kom till skolan sen lite senare också, så det var väldigt trevligt att träffa henne igen med, efter en vecka! KATASTROF. Nu har jag lite filtar att sy här hemma och ordna de där reklambladfanskapen som inte vill bli som jag vill! Dessutom ska jag ordna en beställningslista, och en informationsskylt till på lördag! Heja mig...

För övrigt är jag sjukt trött, det går liksom inte beskriva tröttheten i mitt huvud. (Det ekar iaf inte!) Jag pratade i telefon halva natten så det är väl därför antar jag. Kom i säng först vid halv fyra, och upp tidigt idag med eftersom jag skulle med bussen. Stackars lilla mig! Haha, nej det är inte ett dugg synd om mig, jag valde det typ själv! Jag ville prata i telefon faktiskt. 

Och jag vet inte varför, men jag är inne i en period där jag är löjligt glad! Alltså verkligen glad, jag kan bara börja skratta för mig själv helt plötsligt. Jättejobbigt är det! HAHA. Jag menar, man kan inte bara börja skratta. Det gjorde jag inne på Stadium i lördags (Var Sanna så snäll och påminde mig om idag), vi bestämde oss för att ha ett litet lopp där vi följde banorna som är på golvet där inne. Jag hade ledningen, så jag gick alltså för mig själv, och dessutom skrattade jag, och så det kom en som jobbade där och bara:
- Värst vad du är glad!
- Hihi, ja!
Jag är så pinsam, ibland! Jag borde spärras in... (Och nu missade jag 15.15)


 Nu ska jag öppna första luckan! :)

Kommentarer
Postat av: Erica

haha, och vem pratade du med sålänge:O:P?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback