Britney: for the record

Alltså jag vet inte vad felet med mig är, men ibland är jag en sucker när det gäller dokumentärer och självbiografier. Jag menar som exempel så är Carolina Gynnings och Magdalena Graafs självbiografier hur bra som helst, och idag såg jag dokumentäen om Britney Spears. Hon har liksom varit som en del av min uppväxt. Haha hur sjukt som helst att säga så men när jag var liten så var det "Hit me baby one more time", sen var det "Oops I did it again" och inte att glömma "Lucky". Sedan har vi alla händelser runt omkring henne som liksom har följt med en genom tjejtidningar, skvallerpressen, hemsidor på internet osv osv osv.
Nu har hon gjort två apbra plattor på kort tid här och jag verkligen gillar henne. Låtarna är bäst och ja...
        Iaf när jag såg dokumentären så låg jag här i sängen och grinade för att det var så himla sorgligt. Och jag gillar verkligen Britney, jag har alltid tyckt synd om henne. Jag vet inte varför jag har haft sådan sympati för just henne. Jag menar att Lindsey Lohan har olika ryckten omkring sig skiter jag fullständigt i. Men det var som när Britney rakade av sig håret. Jag tyckte så himla synd om henne...

Haha iallafall så efter att jag hade sett klart den dokumentären så ville jag se fler. Så jag har suttit och letat här lite på internet. Kände för att se en svenk dokumentär. Men hur jävla seriösa är vi svenska då? Jag hittar dokumenterer med namn som jag bara kan skratta åt:
- Laxfiske
- Hur man bygger en altan
- Punglejonet
- Hur man målar utomhus
GRATTIS SVERIGE, vi vinner priset för det seriösaste landet på jorden.
Kollar man de "utländska" dokumentärerna så är det tyngre saker. Fetma och sådana saker! Men i Sverige här gör vi dokumentärer om Laxfiske! Och vårat största problem är hur man målar ute och bygger en altan. HAHA jag dog!
Jag hittade en som handlar om fjortisar, den ska jag se! Sen hittade jag en som heter Festmetoden. Kanske är något att se också. HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback