Blondinbella

Jag har en sådanhär dag idag då jag hatar Blondinbella! Alla saker jag stör mig på bara bubblar inom mig, och det värsta är verkligen att jag lägger ner både tid och energi på att störa mig. Vad gör hon för att besvära mig egentligen? INTE ETT JOTA! Förutom att komma med sina jävla utlåtanden förståss! Haha... ÅH!

Hade hon varit här nu, eller vetat om hur sur jag är så hade hon säkert sagt något om att det är såhär småstadsmänniskor beter sig, och allt är våra småstadsfrisyrers fel. Sedan hade hon lagt till att "diiina jeans de är ju bara sååååå småstad!" !!!!! Eller så hade hon slaktat Nelly och gjort en jacka av henne! Det är jag säker på. Undra vems kaniner det är som är hennes kaninpälsjacka? ALLTSÅ FATTAR NI, bara grejen att jag vet att hon har en kaninpälsjacka.

Åh andra sidan är det tur att hon bor i en storstad, med sin storstadspojke (Som för övrigt kan skriva ganska roliga saker ibland!!!). Men tänk om hon skulle bo i en liten stad... iofs hade det kanske varit bra för taxi bolagen eftersom hon skulle stå för hela deras månadsinkomst. Om hon skulle få tag i en taxi förstås. Eller ja det skulle hon få, hon tvingar dem ju att komma (Även om det är ställen där de vanligtvis inte FÅR åka). Och det är något som stör mig så jävla mycket. Vem tror hon att hon är? Gud eller?
Taxin kunde inte hämta henne där hon ville för att de inte hade tillstånd att stanna just där. That´s it, de får inte ta en annan taxi. Men nej det måste vara just det taxibolaget - GÅ DIT DÄR DE FÅR STANNA DÅ! Sen att taxichauffören skoja till det lite och skrev "Löwengris" är ju en annan sak. Men att hon inte har någon humor kan väl inte taxichauffören rå för? Han ville nog bara lätta upp stämningen lite... Och dessutom fick hon ersättning för det här så att hon kan åka ännu mer taxi.. och lägga ännu mer pengar på "spraytanning". För skönhet är ju viktigare än MILJÖN! Det är ju det vi får lära oss i skolan nu:
- Äh va fan åk taxi ni, ta bilen till skolan, åk mindre kollektivt.. lägg pengarna på lite fejkbränna istället! Det blir så mycket bättre för nästa generation då...

Jag vet att jag kanske inte är någon miljökämpe på det sättet men jag tänker på det iallafall! Och jag är ingen som tänker på "djurens rätt i samhället", men jag köper inte heller ÄKTA päls - jag köper ingen päls alls. Men ni förstår att Blondinbella sålde sin fuskpäls för att det är så mycket finare med riktig.

Och nu skiter jag i att jag gör reklam för henne osv.
HAHAHAHA! Det är nog bäst att jag åker hem och gömmer Nelly...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback