Bingo lotto

Jag, Lisa och Erica har haft våran uppesittarkväll ikväll. Vi har spelat Bingo Lotto och bytt julklappar och käkat pizza och åte godis. Fett mysigt faktiskt. Fast ibörjan var vi allt lite sega och hängde inte alls med i spelet osv, men ja, det ordnade sig och vi vann inte ett skit! HAHA. Katrin kom förbi och lämnade en present åt mig, jättegulligt! Johan kom förbi senare och köpte en sista minuten julklapp.

Kort sagt så har det varit väldigt mysigt!!!

Dessutom har jag väldigt dåligt samvete över att jag inte hade något till Katrin, så jag ska åka upp med en grej till henne imorrn!!!

Kommentarer
Postat av: Lena

Bingolottos uppesittarkväll är en sann klassiker. Brukar faktiskt ha lite tur med bingon just då!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback