Bergvik idag

Idag stod vi som sagt på bergvik och sålde lite filtar sådär. Alltså vi sålde inte mycket, men vi sålde ändå! Så jag är väl inte jättenöjd men ändå bättre än att vi inte sålde. Jag tycker att det var fett roligt iallafall. Kika på folk osv. dessutom kom NWT och intervjuade oss, och tog kort på oss. Haha, okej jag stallde upp som frivillig när de ville ta kort på filten! HAHA. Jag är ju en linslus ju. Och det värsta är att det är sant. Men det är ju så kul...
Menmen, filtar har vi kvar och jag tror att vi har ett bord ståendes på Duvan huset i Karlstad varje helg nu fram till jul. Tackvare Linda som har fixat detta. Tacksamma över det liksom! :) haha. Så kom dit och köp om ni vill ha en filt. De är faktiskt bra. Och jag skulle verkligen vilja ha en röd filt själv, dock passar den inte i mitt rum så jag har ingen aning om var jag skulle ha den heller liksom. Haha!

Jaja, det var en trevlig dag på bergvik och jag skulle verkigen vilja stå där mer, men det var ju ettt tillfälle. Dessutom efteråt så passade  jag och Soffi på att i alla hast köpa lite julklappar. (Jag hann att köpa en liten spegel till mig själv också!), men köpte julklapp till mamma iaf! Får hoppas att hon blir glad över det...Dessutom hade mammis och pappis varit och köpt en ny plattång åt mig idag. ÖVERRASKNING må jag säga! Jätteglad!!!!!!!


 Söt va?


 JÄTTEBRA är den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback