Alex Pettyfer

Jodå, jag och Evelina kom till Karlstad idag minsann och vi hade en supertrevlig dag tillsammans måste jag säga. Det första vi gjorde när vi kom till Karlstad var att gå och käka (Båda hade missat frukosten), på Waynes! OH DET ÄR SÅ GÖTT! Mätta i magen började vi kika runt på stan - kollade som sagt på klänningar. Vi letade och vi letade och vi letade. Sedan vid halv fyra så ansåg vi att vi var klara på stan och ville då åka hem så vi skulle boka tågbiljett...
- Det finns inga biljetter kvar...
- Nehe, ska vi gå och fika?
- Ja det gör vi!
Hehe, så vi gick och fikade och väntade på bussen hem istället. Där det var en mega snäll chaufför som lät oss åka med på busskortet som tydligen inte gäller på jullovet. Men så kan det vara... Han gjorde mig varm i hjärtat iallafall, och jag ville krama honom för att jag fick behålla mina 56kr! Haha... Det är faktiskt mycket såhär nära jul liksom.

När jag kom hem så började jag städa. Nästan städat hela rummet nu och det är inte sig likt alltså. Jag är inte mig lik för jag har börjat att slänga saker. Alltså det är ganska hemskt egentligen. JAg som aldrig slänger något. Jag är en pryloman som tycket att allt är bra att ha.  Men snart får jag ju julklappar, de måste jag ju ha någonstanns också. Haha!

Jaja, nu ska jag kika på lite Dawsons creek och sedan sova tidigt kväll tror jag. Vi får se vad det blir!
God natt!

Frästen så har jag blivit kär i Alex Pettyfer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback