22.22

Är det bara jag som alltid kollar på klockan när den är 22.22? Alltså jag menar verkligen alltid! Nästan varje dag tittar jag på klockan när den är det. Det är skitläskigt. Fast åh andra sidan är det ju bra. När klockan är 22.22 får man önska sig något. Är det något vi har fått för oss här i värlmand att när klockan är 00.00, 11.11 och 22.22 får man önska sig något? Däremot om klockan är 15.15, 16.16, 17.17 osv, så är det någon som tänker på en. Jag tycker det är lite halvgulligt. Fast varje gång jag ser att klockan är något av det där så tänker jag på Katrin bara för att vi har tjatat om det hela sommaren. Haha. Vad hedrad hon måste känna sig!

Jaha, idag hade vi textkommunikation för första gången då. Gud vad glad jag är att det inte blev en inriktning. (Inge illa menat Malin) haha. Men hade det blivit en inriktning istället för valbar kurs så hade jag inte fått läsa det eftersom jag har valt Grafisk design. Så jag är helnöjd. Nu får jag A och B kursen i Text iallafall, och det är kanonbra! Just idag när de berättade om kursen och lite så, så verkade det inte så jätteroligt, men det vet jag att det kommer att bli...Eller ja, det hoppas jag iallafall! Jag kände att när vi väl kom igång och skrev lite idag så var det såååå kul! Åh vad jag ville skriva grejer då.


Kommentarer
Postat av: malinnnnn

JAAAAAAAA, jag tänker också så :D

2008-08-27 @ 22:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback