Sovmorgon!

Jaha, vi har sovmorgon idag! Typ enda dagen i veckan jag inte behöver gå upp 05.30. För jag börjar inte förrns halv ett. Det är skönt. Eller ja, det hade varit väldigt skönt om det inte var så att det bara går en buss för mig 09.30! Och jag är i Karlstad två timmar innan jag börjar. Vi pratade med läraren igår och frågade om hon kunde skjuta fram lektionen 15min eller något, så att vi hann med den senare bussen utan att komma för sent. Det skulle hon kolla idag. Så idag var jag tvungen att gå upp halv nio, (Tro det eller ej, jag vaknade åtta och har sovit i nästan tio timmar!). Grejen är den att jag tycker verkligen att hon kunde sa sagt: Det är okej att du kommer 15min försent, för den här gången!
Men det sa hon inte. Jag ska iallafall träffa Sanna i stan sen vid halv elva. Det är jättesnällt att hon kommer in och shoppar lite med mig! Sedan tror jag att Malin joinar oss för lunch! Sanna är skyldig mig en McDonalds lunch dessutom (Hon förlorade ett vad) haha!

Jaja, detta blir nog en bra dag...Det är ju fredag!


Klänning/Kjol - Gina
Leggins - Gina
Guld hjärta - Present!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag har också sovmorgon :) SKÖNT!



Kolla gärna in min blogg och komentera :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback