Söndag

Söndagar är alltid tråkiga. Eller alltså inte tråkiga, men det är sådana dagar man verkligen har ångest för att skolan börjar på måndagen. Ångest för att man har sovit för länge och troligen inte kommer kunna sova på kvällen. Ångest för att man har ätit så mycket, och ångest för att man inte alls har hunnit med allt det där man skulle hinna med. Jag har den ångesten iallafall. 
Idag har jag iallafall varit ute och övningskört. Jag körde halvvägs till åmål och sedan på motorvägen hem. Har aldrig fått det för mamma förut. Men jösses vad hon blev imponerad. Jag körde hel bra! Sedan körde vi igenom massa bostadsområden bara för att jag ska öva på det med. Körkortet here I come! Jag ska bli den bästa föraren av alla...

Lisa kom framåt eftermiddagen/kvällen också. När hon kom hade hon med sig glass och chokladskåp. Vi rotade lite i skafferiet också och hittade strössel och silverkulor som vi hade på, och lite banan till det. Mega gött blev det, och mätt blev jag så det räckte och blev över! Jag fick massa bilder av Lisa sedan vi var och badade någon gång i sommar. Då fick jag också ångest igen (som om att jag inte har nog med ångest denna söndag). Jag vill bada meeeeeeer. Jag vill ha sol och värme, jag vill ha sandstränder och killar utan tröja! Det vill jag ha.
 

En av bilderna från när vi badade! (=

Ps. Måste säga Grattis till Erica som har blivit storasyster också! GRATTIS =D

Kommentarer
Postat av: Erica

tack så mkt, hehe!

Fin bild också:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback