Skånekille...

Haha det roligaste idag inträffade nyss tror jag. Alltså det roligaste efter alla mina och Maddes tramserier idag då. Ett okänt nummer ringde på min mobil. Jag råkade trycka av samtalet så jag fick ju ringa upp eftersom jag var hel säker på att det var Lisas pappa liksom! Haha. Det var inte Lisas pappa som svarade när jag ringde utan det var en kille som lät att vara i 23års åldern kanske (det är det jag vill att han ska vara iallafall) Dessutom var han skåning. I LOVE IT! HAHA. Gud vad glad jag blev, alltså skånska är verkligen det sexigaste som finns. Alltså typ, finaste rösten har många skåningar. Dock undrade han bara varför hans kompis hade mitt nummer! haha. Men ändå, jag pratade med en skåning! Haha, han frågade var jag bodde och när jag svarade värmland så hade han ingen aning om var det låg. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback