living my dream

haha ja, det kom jag minsann på förut. Jag lever min dröm, min mardröm! Det är sant. Jag drömmer jämt en massa saker som är så jävla jobbiga att jag grinar (gråter betyder de, bara utifall att någon är som johan glans) när jag vaknar. Det värsta är att de saker jag drömmer är så jävla verkliga att det är verkligheten jag drömmer om. Sjukt! Men ja, sedan finns det ju de nätter jag skrattar också.Haha, det gjorde jag tydligen i fredags när jag sov hos Sanna, jag hade vritt på mig lite där jag låg i min bäddsoffa, sedan hade jag fnittrat till. Haha, då var jag lycklig. Sedan vet jag att jag vaknade av att jag skrattade när jag sov hos Soffi i lördags. Det är lite kul när man gör det också. Fast att leva sin mardröm är inte kul. Inte kul alls. 
Idag var jag med min kära familj i Karlstad och shoppade lite. Det är alltid bra att ha med mamma när man ska shoppa, för hon betalar ju! haha. Jag har införskaffat (finns det ett ord som heter så?) en kalender också, så nu ska jag få ordning på mitt liv. Jag tänkte det att den som har en kalender där den kan skriva ner saker, den måste ju ha ett liv. Jag har aldrg haft någon kalender. Jo det har jag, men jag har aldrig använt den. Men den här gången ska det minsann bli ändring. Jag måste använda den, det är coolt att avända kalender...

Imorgon åker jag och Katrin till Göteborg, det blir grejer det!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback