idol-ola

Igår hade jag en väldigt trevlig kväll hemma hos Sandra. Alltså det var så mysigt att vara med alla de kompisar man haft under åren. Åh vad jag gillar dem. Dock spårade det ur lite för min del varefter timmarna gick. Men det är sånt som händer! Vi gick ner till Harrys, första gången jag var där. Första gången jag var ute i Säffle! Haha, alltid något. Dock tycker jag att det var ganska dött...Det roligaste var ändå skåningarna som var här i Säffle på kräftskriva. Bra med två skåningar för en tjej som älskar skånska.
Lev er in i situationen. Två blonda halvfulla tjejer kommer ut från Harrys, där utanför blir de mötta av två skåningar. De börjar snacka med dem och den ena av tjejen berättar hur otroligt mycket hon gillar skånska. De flirta lite med varandra och sedan utbrister tjejen:
- Har du Idol-Olas mobilnummer? Jag skulle så himla gärna vilja ha det!
Det var den flirten det! GUD VAD PINSAMT! Jag måste nog typ ta livet av mig eller något. Man frågar inte efter idol-olas nummer! Det är liksom en oskriven regel. Även om man väldigt gärna vill ha det... Men man kan ju inte fråga efter det på krogen! ÅH!
Jag gick hem sen! Kändes som om att det var dags...

Kommentarer
Postat av: Erica

hahaha, ja du, vilken natt det var;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback