Hos Sanni

Just nu sitter jag hos Sanni! Haha, hon har precis börjat göra sig i ordning... vi ska snart iväg vidare till soffi, och mysa lite där innan vi ska ut ikväll! Beställa dit lite pizza och blanda någon drink hade vi minsann tänkt oss - Proffsigt värre. Sedan har Linnéa på något sätt ordnat en blindblinddate åt mig kan man säga. Haha. Hon har berättat för mig att jag ska träffa en kille som kommer vara på samma ställe som oss ikväll, dessutom har hon berättat för den killens kompis om mig...Vi får se hur detta ordnar sig. Helt invecklat och kul är det! Haha. Spännande
Kul dag i skolan idag iallafall. Eller ja kul, jooo det var faktiskt kul! Det är så otroligt roligt att träffa alla igen, och jag har så mycket energi som bara vill ut (Ni vet ju att den energin kommer ut genom mina fingrar) Jag sprudlar! Haha. Vi blev bjudna på fika idag med, det var ju nästan det bästa av allt. Fika är gott!

Haha, nej nu måste jag nog med göra mig i ordning!


Snygg bild, jag hittade på Sannis dator =)


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback