helgen...

Haha ja! Nu har en helg till gått. Jag har haft riktigt trevligt har jag, galet roligt har det varit! Har inte sovit mycket alls egentligen. Fast när har jag gjort det, det här sommarlovet egentligen? ALDRIG! Jag har fan knappt sovit alls ! Det är nästan lite skrämmande att jag fungerar som jag ska ändå. Jag har ju alltid varit en sådan som sover så mycket. Jag kanske har kommit på att meningen med livet inte är att sova? Ja så är det nog!
Jag och Sanna var ute i fredags iallafall, och det blev ganska händelserikt egentligen! Haha. Men jaa, det var väldigt roligt iallafall.
I går åkte vi iväg till åmål och firade Soffipropp lite! Det var väldigt trevligt det med måste jag säga. Evigheter sedan jag, Sanna, Sofie, och Linnea gjorde något tillsammans, väldigt roligt. Buzz spelade vi, och jag ägde på mördarspelet! haha!

Aja, sista veckan på lovet nu då! Eller ja, 1½ vecka kvar typ! PANIK!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback