God morgon!

Jag hade väldigt tråkigt igår kväll faktiskt. Jag skulle titta på en film, men jag gjorde inte det. Jag skulle titta på one tree hill, men jag gjorde inte det heller. Det är så jobbigt när inte One Tree Hill går på tv känner jag, då måste jag börja om och titta på alla säsonger från början. Jag har kommit en bit in på första säsongen nu. Bara 4½ kvar då! Jag har ett liv.
Jag somnade ändå hyffsat tidigt igår, vid ett närmare bestämt, och så vaknade jag av att mamma väckte mig nu vid tolv. Hon tyckte inte att jag skulle sova längre. Undra om hon kommer ringa till mig på söndagarna när jag flyttar hemifrån också? Ringer för att kolla att jag kommer upp. Haha. Det skulle inte förvåna mig det minsta!

Får se om det blir att va med Lisafisa idag då kanske! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback