Ghost Whisperer

Jag och Sanna har nästan en tradition. Varje torsdag sitter vi vid en varsin datorn, sex, sju mil ifrån varandra och tittar på Ghost Whisperer! (Nördigare kan det inte bli) Programmet är skitbra tycker jag. Fast det börjar bli lite läskigt! Förr visste man liksom att det kom ett spöke, hon löste det och så var det slut typ. Okej att det var ett tag sedan det var så nu, men ändå. Under tiden vi kollar på det så skriver vi saker typ som:
- Jag fattar inte, vad hände nu?
- Men var är hennes man?
- Varför gör hon sådär?
Ehm ja, vi tappar nog fokuseringen på själva programmet lite när vi pratar med varandra. Idag mitt i allt fick jag dessutom för mig att jag skulle titta på upp en låt på youtube, bara för att sanna sa att det var bra att jag har henne, och då sa jag att det är bra att hon har mig. Och då kom jag oooosökt att tänka på en gullig liten sång som de sjunger i Nils Karlsson Pyssling. Den är så söt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback