bilkörning.

Idag har jag varit ganska frånvarande. Eller alltså inte så att jag har varit avsvimmad eller något sådant. Men det jag har ägnat största delen av dagen åt är att ligga i sängen. (Precis som alla andra söndagar). Faktum är att söndagen är den enda dagen jag tillåter mig själv att ha en sådan här dag. Ingen annan dag, om det inte är något speciellt då förståss. Jag har tittat på 8 avsintt av One Tree Hill idag, och har kommit in på andra säsongen nu. Haha. Bara 4 säsonger kvar nu.
Dessutom har jag varit ute och övningskört med min moder idag. Det började med att hon stängde av musiken i bilen bara för att hon tjatade på mig och jag hände inte med, därför glömde jag att blinka. "Josefine, jag märker att du inte kan konsentrera dig..." så att så var det med den musiken! Jag har kört med musik så otroligt många gånger med pappa så jag fattar inte varför jag inte får det med mamma! Iallafall så tankade jag idag för första gången. Det är väl alltid något! :D haha. Dessutom så körde jag till Coop och parkerade! Det är väll också något eller ? Haha. Mamma ska ringa till körskolan nu i veckan så får vi se vad det blir av det här. Hoppas, hoppas, hoppas att det går undan nu så att kan ta det där förbannade körkortet. Vet ni vad jag ska göra när jag har tagit körkort? Jag ska bränna ut en "road trip" cd, och sedan ska jag ta med mig Sanna och så ska vi åka någonstanns! Haha. Det vore kul! Frågan är bara var tusan vi får en bil ifrån. Men det löser sig väl! Haha.

Imorgon är det skolan igen! UF ska vi ha för första gången...

Kommentarer
Postat av: sanna

haha jaa jossi de ska vi göra då :D, haha de med bil de löser sig alltid ;)

2008-08-31 @ 20:18:00
Postat av: Erica

haha, men josse är du inte så vuxen så att du kan ringa dit själv? :O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback