åh min sköna säng

Alltså jag vet inte hur jag ska förklara mina känslor för min säng. De är så enorma och jag verkligen älskar min säng. Det är den skönaste sängen som finns. Innan jag hade den här älskade jag hotellsängar för att de var så mjuka och sköna. Men min säng slår de sängarna med hästlängder. Och mitt täcke är det goaste täcket som finns. Och mina kuddar är de bästa kuddar man kan ha.
Haha, jag har spenderat hela dagen i sängen. Och det har varit så otroligt skönt! Men jag har hunnit med så mycket här i sängen idag ändå... Liksom inte sånna saker nu alltså! Utan typ, läst en bok! Jag har sett en film jag har velat se skitlänge, jag har beställt lite saker, jag har hunnit att lyssna igenom lite bra musik, och jag har hunnit att vila lite.

Sedan kan jag verkligen inte smälta att jag frågade efter Olas nummer! HUR KUNDE JAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback