118100

Är det bara jag som tycker att 118100 är en riktigt, ritkigt rolig grej alltså. Smsa vad du vill och få svar liksom. Jag frågade en gång här i somras "Tycker Josefine Caesar om rosa?" Då svarade de så trevligt:
- Vi här på 118100 tror att Josefine gillar rosa väldigt mycket, även röd och grön!
Jag menar, hejsanhoppsan! Rosa är det som gäller. Men jävligt roligt att de svarade sådär. Haha. Jag fågade om Sofie gillade jordgubbar, och det svarade de att det gör hon. Med grädde och mjölk!
Nu skickade jag ett sms ( i brist på annat ) och tänkte ge dem en liten kluring där på arbetet...
"Hur tänker killar?"
Inget som helst påhopp på killar, men ajg menar, vad svarar man på en sådan fråga... Jo såhär svarar man på 118100:
- Det är olika från person till person, alla killar tänker inte på samma sak eller likadant kring ett ämne, precis som tjejer. Du kanske kan få reda på hur just den killen du syftar på tänker genom hans beteende. Hoppas det löser sig
De bara antog att jag hade problem med en kille. Det tycker jag är lite kul. Jag menar "Hoppas det löser sig" Haha, det är väldigt omtänksamt! Jag tycker det här är skitkul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback