Lördag

Jaa jag följde allt med min kära lilla mor till Töcksfors igår. Hennes kompis var med och klagade hela dagen på att det var så lite folk, fast att det var lördag. Enda stället där vi fick stå i kö var på Burger King och det var för att de var lite sega där. De i kassorna hade fullt upp med att titta på folk istället för att sköta sitt liksom. Nej, men det var trevligt och jag blev otroligt trött. Det tog på alla krafter jag hade så när jag kom hem var jag tvungen att sova en sväng. När jag vaknade insåg jag att jag kanske inte borde ha följt med alls men det var värt det. Jag fick ju lite kläder av mamma.

På kvällen visade det sig att jag skulle vara ensam hemma, med Nelly iofs. De skulle inte komma hem förrns vid tre och det tyckte jag var lite läskigt. Visst jag har ju varit ensam hemma förut så det är ju inte det. Men just igår blev jag ite rädd. Jag vet inte varför. Men för att jag inte skulle vara rädd så låg jag och tittade på hela första säsongen av Eva och Adam, Haha. Det är faktiskt ganska gulligt det programmet tycker jag. Och det var evigheter sedan jag såg det också. Så det var roligt, idag tänkte jag ta och titta på andra säsongen. Sedan får jag väl ta och titta på långfilmen också. HAHA. Och jaa, efter det kan jag ju titta på Livet Enligt Rosa. DET ÄR BRA! Jag älskar Livet enligt rosa. Det är så gulligt. Och så är Ville snygg!

/ J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback