Jag som aldrig är sjuk

Jag kan verkligen säga att jag inte är sjuk ofta alls. Alltså senast jag var hemma från skolan för att jag mådde dåligt vet jag inte när det var, måste ha varit i nian. Jag går aldrig hem från skolan jag ska promt vara kvar för att jag är så dum. Men jobbigt att vara hemma, speciellt nu liksom. Vad ska jag göra i lilla Säffle ?
Idag när jag vaknade så hade jag extremt irreterande ont i halsen, och helt trött i kroppen, och tät i näsan och allt. Jävla bajs. Jag som nyss slutat med nässpray för första ggn sedan i november liksom. Jaha, då kommer det tillbaka. Jag dör. Och den här helgen med liksom. Fullt upp att göra, nu kanske jag måste ligga hemma istället. Och hur kul är det på en skala?  -99999999999999999999999 så tråkigt är det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback