Radiopratare ?

Vi hade ljud för första gången i skolan idag. Jepp, jepp, jepp! Det var skitkul faktiskt. Alltså läraren! HAHAHA. Bara jag ser honom framför mig så skrattar jag. Han är knäpp men otroligt rolig. Jag älskar att prata i mikrofoner! Mixerbordet och det var roligt det också.Usch vad allt är roligt, jag fattar inte hur jag ska kunna välja inriktning sedan i tvåan. Men det har väl förhoppningsvis löst sig då hoppas jag. Haha, jag har knappt börjat ettan än. Så det är lång tid kvar!
Jag var med mamma ute på stan och kikade lite efter skolan, fixade preseter till pappa som fyller år på fredag. Och sedan skulle vi och köpa någon body lotion, lilla josefine skulle vrångt lukta och fick näsan full med luktande creme! Sedan dess har hela världen luktat gott! Men det är ju alltid trevligt när det luktar gott. men det borde ju sluta lukta snart?
Har hunnit med att kika på de två sista avsnitten av Prison Break. Jag har inga mer nu ;( Hur ska jag överleva? Men ärligt, jag gråt hur mycket som helst. Fyfan va hemskt, jag vet inte ens om jag tycker det är lika bra längre! Men självklart fortsätter jag att titta på det ändå...

Nej sova nu! Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback