yeah

Det är tisdag, jag har vart i skolan, jag har sett på one tree hill och bäst av allt, klockan är 21.00 och jag är fortfarande pigg!

Vi hade ljud nästan hela dagen idag. Matte en stund imorse. Så vi fick jobba med våra radioprogram, vilket var skitkul. Alltså, vi är typ klara med vårat intervjuer, Erica ska ringa in, vi har en gäst, vi ska prata pinsamheter, och ingen mindre än me, myself and I är programledare.
- Hej jag heter Josefine och du lyssna på....
Haha ja okej, jag tycker det är lite kul faktiskt. Jag skulle vilja bli radiopratare eller något sådant. Microfonen när min bästa materiella vän, näst efter datorn tror jag!
Jag tror  vi ska spela in och "sända" programmet nästa tisdag, spännande!

Eftersom det var lite fritt när man ville gå hem idag så slutade vi så att vi hann med bussen, jag kom hem en timme tidigare. Bara en sådan sak gör ju att dagen blir tusen gånger bättre egentligen. Eller det beror på ju, hade jag slippit svenska eller någon sådan lektion och kommit hem en timme tidigare så hade dagen nog vart mycket bättre än idag, för idag var det bara ljud ändå. Ljud är ju liksom kul... Det är inte svenska !

Eftersom jag är pigg idag så ska jag nog ta och platta håret nu, har inte orkat göra det på över en vecka. Läskigt va! haha. Nejdå, det är bra då blir inte håret så slitet. Men har jag köpt en rosa plattång så ska den väll ändå användas.
Japp det är lika bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback