Snart jul?

Jaja, måndag idag. Och ja, jag var ju inte så trött som jag trodde att jag skulle vara. Helt ärligt så var jag jättepigg när jag vaknade imorse. Eller ja, vaknade och vaknade. Blev väckt av mobilen... Haha. Måndagar är ändå ganska slappa i skolan. Mediekunskap först, sedan medieproduktion resten av dagen. O idag hade vi data, grejade med word. Mindre kul då kanske. Men det är ju inte jobbigt. När vi slutade vid halv fyra idag så var det nästan mörkt ute. När vi hade kommit in till stan så var det ännu mörkare. Jag och Sanna gick in på HM och jag köpte vantar. När jag skulle betala så kikade jag ut, då var det mörkt. Jag blev på något sätt stillastående och bara kollade ut. När jag vaknade till igen så stod expediten och väntade på att jag skulle ge henne pengarna. Det var lite pinsamt. Men ändå, det är mörkt. Alltså, när jag kom hem så var det inte bara mörkt, det var läggdags mörkt. Hur ska man klara av att göra läxor och så när man inte ser hur det ser ut ute liksom? DET GÅR INTE! men jag läste iaf lite mediekunskap på bussen hem. Känns bra att ha gjort något. Funderar på om jag ska sätta mig i 20min och läsa samhäll nu? Alltså, jag har läst lite samhäll innan idag, pyttelite.
Jag orkar inte tänka på läxor egentligen, jag vill ju bara ha ledigt. Bara några veckor kvar till jullovet! Då jävlar.. Haha. Bara jag inte har läxor att tänka på över det lovet också. Jag ska nog sätta mig veckan före lovet och bara plugga isånna fall. Japp det ska jag göra.
Men innan jullovet tänkte jag som sagt göra ett samhällsprov, och mediekunskap!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback