OOOONT!

Japp, min mage går jätteont. Igår spydde jag flera gånger. Nej det är inte magsjukan, det är magkatarr. Det är så förbannat jobbigt att ha det. Kunde knappt sova inatt pga. att jag låg och mådde jätte illa. Idag har jag knappt åte något heller, ett knäckebröd till frukost. Knäckebröd ska tydligen vara bra när man har ont i magen såhär. Men jag tror inte det hjälper, det gör inte medicinen heller! Det är syyyyyyynd om mig! Nejdå det är det inte, nästan mitt eget fel. Jag har bara stressat och stressat nu i flera  veckor. Jag kan verkligen inte lugna ner mig. Det är jobbigt. Trött som inni är jag också, det svider i ögonen.
Vi slutade 10 igår, det var skitskönt, haha! Så först gick jag och sanna till HM eftersom sanna med har tappat bort sina vantar, eller inte båda, hon har bara tappat bort en. Det är lika illa det. För vad ska man med en vante till?
Vi fick sluta tidigare idag med, då slutade vi vid en kvart över elva. Det var allt bra skönt det med. Även om eftermiddagarna till största del har gått ut på att försöka fokusera på prov så... Men jag tror jag kan det hyffsat bra!
Nu ska jag lägga mig och tycka synd om mig och min mage!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback