Länge sedan nu.

Hm, länge sedan jag skrev här nu. Kan bero på att jag knappt har suttit vid datorn alls på ett tag nu. Har blivit att kika msn, kika bilddagboken, lägga in lite bilder kanske, bara för att alla bryr sig mycket om vad jag gör om dagarna. Nejdå, men det har faktiskt mest vart att jag har legat och kikat på One Tree Hill. Japp, Gratis till mig själv. Jag har börjat att kolla på det . . . Men det är lika bra att börja kolla när det är gammalt, för då slipper man vänta på nya avsnitt. Jag har ju 4 sesonger att titta på så jag ska nog klara mig ett tag. Iof så har jag redan kollat på första sesongen, och jag är helt beroende av det. Fast att jag har kollat så mycket beror nog på att jag var helt slut i måndags när jag kände att jag verkligen kunde slappna av efter att ha gjort mediekunskapsprovet. Samhällen gjorde jag ju förra torsdagen. Jag har tillochmed hunnit att få tillbaka dem. VG på samhällen och MVG på mediekunskapen ! Är jag nöjd eller? Jopp det är jag.

Kanske inte blir så mycket skrivande nu på ett tag. Men jag kommer tillbaka så fort jag får glöden tillbaka... För den kommer tillbaka, det gör den alltid :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback