Mjo så är de:P

Faktiskt om ja ska vara ärlig så kommer ja aldrig glömma. Kommer aldrig glömma det lilla som ändå på något sätt var sött. Det finns så mycket som påminjer om det. Saker som min svart/gråa tröja, mina rosa/svarta döskalle strumpor. Kalla mig konstig med så är det.
Saker som att ja hellre vill gå över på övergångstället bara för att få tänka tillbaka i bara ett par sekunder. Gå framochtillbaka i ett köpcentrum.
Van Gils. . .. ÅH!
Okej, där slutar ja. HAHA!:P Annars blir detta bara jättemycket mer konstigt än det redan är.

Aja, iaf så var ja me lisafisa o amanda idag :) Ganska vanligt nu för tiden faktiskt:P hah;D Roligt...
Gjorde värsta cooola filmen som vi inte trodde att vi skulle klara av att göra. Men den är verkligen skitfrän!:P haha. Stolta som bara den asså! Haha;D
Sen hyrde ja o Amanda film o Lisa skulle hem o sova:P haha! Elisabethtown ^^ Lite seg i början men sedan bra:P haha! :P ;D

Gå in på Fejmtv.se
Sök på Josefine
Och kolla mina filmer nu :D haha
För er som inte orkar detta så finns det en direktlänk till detta:
http://www.fejmtv.se/medlemmar/josefine/
Haha;D ja vet, ja är sååååå omtänksam;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback