Nyår

Ja alltså, jag är fortfarande chockad över hur bra jag var på att köra bil. Jag vill köra meeeer. Haha!
När jag ringde till Lisa jämt efter jag hade kört så var ungefär samtalet:
- Hej det är lisa!
- Hej vad gör du?
- Jag har jämt komme hem...
- Jaha, vad har du gjort?
- Nej jag övningskörde till och från Karlstad..
Då kände jag mig världelös! Men men jag körde ändå bra...
Haha, lisa kom hit sen och vi kikade på Bridge to Terabithia... ALLTSÅ! Den är så förbannat sorglig! Jag grina som fan när jag såg den förra gången, och jag grinade minst lika mycket denna gången. Usch, jag älskar den filmen. Så se den om ni vill se något bra.
sedan slumpade det så bra att filmen var slut och precis då nästan så började det något program om Spice Girls på tv. Alltså, de är bra är de!

För övrigt så är det Nyårsafton imorgon. Jag vet inte riktigt vad jag tycker om det. Och helst av allt vill jag bara glömma förra nyårsafton. Eller vänta? Minns jag den ens? Nej, och det kanske är det som är det värsta. Usch. Men det blir nog lugnare iår. Det blir lugnare. Jag ska i alla fall till Hammarö tänkte jag. Till lilla Sanna och Linnéa med! så ska vi fixa mat och grejer. Det kommer bli skitkul.
Förra nyår hade jag bara ett nyårs löfte och det var att aldrig mer göra bort mig så mycket som jag gjorde på nyår. Jag vet inte riktigt om jag lyckades med det *host*RipItUp*host* Fast det var inte av samma orsak. Men då gjorde jag bort mig. Fast då var jag ändå i medvetande. Haha, det är fan nästan värre. Göra bort sig när man inte vet det, då kan man på något sätt skylla på det iaf. Men då, jag har inget att skylla på. Haha, ILLA!

Jaja,det har varit ett ganska annorlunda år annars. Gå från en tjej som sitter med läxor upp i halsen till en tjej som alltid sitter på en buss. Haha, nej inte riktigt så kanske. Men jag är mycket gladare och trivs mycket bättre. Jag har varit i Stockholm mer än jag brukar också, det gillar vi. Det gillar vi väldigt mycket. Haha, tänk att bara en sådan sak som att vara i stockholm kan kännas bra.
Jag har också märkt vilka av mina gamla kompisar som verkligen är riktiga kompisar. Det har vart både besvikelser och raka motsatsen. Ibland blir man förvånad. men sådant är väl bra också. Jag har ju fått många nya kompisar också, och till och med fått upp kontakten med folk jag har kommit ifrån ett tag. Det är kul, kul, kul! Det roliga är att de flesta jag umgicks med på högstadiet går i ettan nu. Nästan varenda en har gått om ett år. Det är två, tre styckna som går kvar kanske. Helt otroligt... Haha, det trodde vi aldrig.

Men jag hoppas iallafall att 2008 blir bättre än 2007, speciellt sommaren. Våren med nog! Och jag har tro det eller ej jag ska ha riktiga nyårslöften i år...
- Jag ska äta mindre godis och skit (Har fkatiskt aldrig haft det förut)
- Jag ska börja träna igen (Friskis&Svettis YEAH! , troligtvis volleyboll)
- Få ett bra sommarjobb, förhoppningsvis helgjobb med.
- Gå vidare!!
Ja gud ja! Det kommer bli så bra detta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback