hemtjänsten

Jag gjorde mitt första ordentliga pass igår. Tänkte mjukstarta och bara ta kortare pass den första veckan. Igår jobbade jag ca 4h. Lagomt för att vara första dagen. Inget hann att gå fel. Förutom att jag virrade bort mig en gång. Ingen big deal liksom. Som sagt, skönt med ett kort pass till att börja med.
 
DET VAR IGÅR DET, idag blir det 11h jobb. Har en kort rast nu så jag är hemma en snabbis. Ser ni en galning cykla runt på en cykel i full fart på Gruvlyckan här i Karlstad så är det jag. Haha! Alltså roligaste någonsin att cykla på en elcykel. Ville inte sluta cykla. Synd bara att snön vräker ner. 
 
Än så länge så har allt gått felfritt, så nu håller vi tummarna för att kvällen går bra också! :) 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback