Söka jobb

Alltså, jag har skickat ut så många CV:n det senaste att jag nästan börjar bli lite paranoid. Känns som om att alla i hela Karlstad vet vem jag är snart: hur jag ser ut, vad jag har för intressen, vad jag jobbat med och var jag bor. Framförallt känns det som om att alla snart borde förstå hur desperat jag är för att få ett jobb. 
 
Jaja, i väntan på det där jobbet som aldrig dyker upp så har jag skaffat mig en ny hobby. Måla på porslin/glas. Herregud vad kul det är. Och enkelt. Och så himla fint. Målat på ungefär 10 tallrikar de senaste två dagarna. Jag har inte ens plats för dem i skåpen så jag vet inte vad jag ska göra med dem. Har fått beställningar på 5 tallrikar också. Känns skitbra! Så om någon är intresserad så är det bara att beställa :D
 
En utav tallrikarna jag har målat! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback