Diet

Har alltid varit emot dieter, tror inte på det. Tror på ändrad livsstil. Men nu har Elin har fått med mig på 5:2 dieten. Sist vi två bestämde oss för att gå ner i vikt så gick det väldigt bra, och det blev en sådan himla skillnad. Så jag ger det väl ett par veckor så får vi se vad jag tycker sen. Har i alla fall min första fasta idag. 500kcal får jag alltså stoppa i mig. Rätt mycket ändå tycker jag då jag hittills idag bara har fått i mig 172kcal. Och enligt en app jag har så har jag tränat bort 610kcal så jag ligger ju minus. Det verkar för enkelt. 
 
MEN jag lovar verkligen att jag inte ska skriva mer om detta här nu. Hatar själv att läsa bloggar som bara skriver om viktminskning och träning. Når jag den vikten jag vill, eller om jag någongång blir nöjd över hur jag ser ut (kommer aldrig att hända) så kanske jag skriver om det. Men just nu, nä! 
 
Vart tog den där tjejen vägen liksom?
Det sjukaste också, skolsköterskan sa att jag var överviktig. 
Vem som helst ser att det inte stämmer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback