Cv, personligt brev, intervju….

Var på ett obligatoriskt gruppmöte i Arbetsförnedringen idag. Eftersom mötet skulle handla om cv, personligt brev och intervjuer så tänkte jag att det kunde bli ett roligt möte (nä, det tänkte jag inte), men nivån var ungefär "Hur många av er har ett cv?", tänkte att hon måste skoja med oss. Alla har väl ett cv. Nä, det hade inte alla.........
 
Sen gick jag till Tingvalla för att prata med studievägledare om hur jag ska gå till väga för att utbilda mig till undersköterska, "Jadu, det är nog rätt omöjligt för dig". Så nu har jag skrivit ett arg brev till Fredrik Reinfeldt. Känns lite bättre. Jag tror jag ska börja att skriva arga brev till alla som stör mig. Typ KBAB. Eller ja, brev och brev, men email. 
 
Sov typ 3h inatt, kanske är därför jag är lite lättretlig också. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Idioter är dom allihopa. Det är väl klart du kan utbilda dig till det?!?!?!?! Idioter.

Svar: Nej det är det som är det sjuka! Det är skitsvårt för mig att utbilda mig till det. För att jag har för bra betyg! Stört system!
Josefine Caesar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback