Strömstad

Är visst inte sådär görbra på att uppdatera. Hehe! En vecka har gått och jag har haft slutredovisning i skolan. Gick väl helt ok antar jag. Sen har jag jobbat ett par dagar. Kul som tusan. 
 
Det mest värda den här veckan har dock varit att jag och Elin stack iväg till kusten i ett par dagar. Hur gött som helst. Hittade en stuga på 5kvm som kostade 600kr för två pers och två nätter. Som hittat. Lånade päronens bil och stack. Awesome!
 
Första natten var en mardröm då vi hade ett glatt gäng norskar som grannar. I början av kvällen var de rätt trevliga. Sen vaknade vi med ett ryck på natten av att en av nörskjävlarna bankade på dörren och skrek "Åpent, jeg vet du er der inne!". Två nyvakna och livrädda tjejer. Hehe! Sedan låg vi på helspänn. När klockan var typ 4 så tröttnade vi på ljudet ute på verandan. Jag öppnade dörren, Elin stod bakom med en sandal i handen?! Vi var rädda att nån av dem hade somnat utanför dörren, för vi hörde nämligen snarkningar och krafsningar. Var inget utanför dörren. 
"Men på taket då!" piper Elin fram. 
Jag smyger sakta framåt och ska kika upp på taket. OCH VÄRLDENS STÖRSTA FISKMÅS ATTACKERAR. Har aldrig sett en sån stor fiskmås i hela mitt liv. Vi skrek och väckte antagligen hela campingen. Utom norskarna som hade somnat med öppen dörr och snarkade som 30 personer.
 
Andra natten sov vi som små barn!
 
Hehe, våran lilla stuga.
 
Spelade äventyrsgolf, jag vann. Såklart!
 
Åt jordgubbar doppade i nutella <3
 
Solade och badade också förstås! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback