Om alla dagar vore som den här.

Idag var verkligen en superduperbra dag på jobbet. Har typ bara fått göra roliga saker hela dagen. Dels hade jag med mig nagellack idag och fick sitta och måla tanternas naglar så att de blev midsommarfina. Jätteroligt! Dessutom var det midsommarfest idag. Därför fick jag och Sanna på förmiddagen gå ner och hjälpa till lite med en midsommarstång. När vi bar ut den så hade de gamla allsång. Mysigt. På eftermiddagen var själva festen och det var sång, jordgubbstårta och dans kring midsommarstången. Jajjemän, jag dansade OCH sjöng. Små grodorna, hehe! Jag fick feeling. Dessutom ser man hur glada de äldre blir så det är så himla värt det.
 
Härlig midsommarbild ifrån förra året :) 
I år blir det plastkrans eftersom jag ska jobba också. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback