helgen

Har förövrigt haft en kanonhelg. I fredags gjorde jag och Elin trerätters och softade hela kvällen. Lördagen stekte vi i Mariebergsskogen hela dagen. Badade och hade det riktigt, riktigt gött. Sen på kvällen blev det lite ferre och utgång. Lite spårat och lite ångest idag. Jag var fett spontan igår och hade så himla många bra idéer. Idag känns det inte som om att idéerna var lika bra. Hehe! Kan säkert skratta åt det om någon dag. Men idag gör jag ångestfyllda stön när jag får flashbacks ifrån gårdagen. Men you only live once har jag hört. Hehe! Idag har jag och Elin chillat lite på stan. Sedan blev det bakiskäk, Snabba Cash 2 och jordgubbar på det.
 
Som sagt, den här helgen har livet lekt. Love it. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback