Drömmar

Har drömt jobbiga drömmar i två veckor snart. Känner mig helt slut i hela kroppen. Jag vet inte allt jag gör i drömmarna; Åker inlines men kan inte hålla mig kvar på marken utan jag flyger upp i luften, eller söker till ett nytt tv-program men det blir aldrig min tur, letar efter personer jag inte hittar, springer omkring i mörkret och är skiträdd. JÄTTEJOBBIGT! 
 
Annars jobbar jag väl på som vanligt. Kan inte fatta att jag snart har gjort min 4:e vecka. Känns fortfarande som jag bara har jobbat några dagar. Så kul är det. Tackvare arbetskamrater och vårdtagarna. Tur att jag har 7 veckor kvar! 
 
Imorgon efter jobbet drar jag iväg till Karlstad för lite Putte i parken, bästis, Håkan Hellström och The Sounds <3 Sen på lördag tänkte vi väl styra någon ferre och så får vi se var vi tar vägen. 
 
Hehe en bild ifrån PIP förra året. Det var kul. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback