Flyttompackning

11 dagar kvar tills jag flyttar = 1 vecka 4 dagar. Aslite. 
Därför tyckte jag att det kanske var dags att packa lite. Det jobbiga är ju att allt redan står packat uppe på vinden - MEN att jag ska göra en utrensning så jag måste packa om allt. Det är rena träningspasset att springa upp för trappan till vinden, plocka åt sig en tung banankartong och springa ner, upp för trappan, en banankartong, och så ner. Ja ni fattar. Haha, vi får se hur långt jag orkar idag.
 
Sa det till mamma igår att jag känner mig som en bortskämd skitunge när det finns en låda uppe på vinden med mina födelsedagspresenter, som jag knappt har kollat på. Där har den stått sedan i maj. Haha. Bah "Aha, tack mamma och pappa, kan ni lägga presenterna i en låda och bära upp på vinden". Så gick det ju inte till. Men ändå. Nu när jag flyttar får jag äntligen användning för alla fina presenter jag fått både i julklapp och i födelsedagspresent. Alla rosa fina kökssaker - Rosa bestick, rosa kastrull, rosa skålar osv osv osv osv.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback