En vecka till

Så har en vecka till gått då. Dagarna rullar på och jag älskar skolan. Haha, det är seriöst något fel på mig. Men det är helt ärligt skönt att kunna se sig själv i spegeln och se en glad tjej igen. Precis som om att jag har varit sjuk sedan i höstas men äntligen fått lite färg på kinderna igen. På sätt och vis tror jag att jag har varit sjuk. Sjuk av tristess och stress över saker att göra. Djupt! Men nu behöver jag inte tänka på det för jag har skola och just nu rullar det på med extrajobb också. 
 
Veckan har förutom skola och lite jobb bestått av: Träning, Elin, badhus, grillning, bio, shopping, hårfärgning och lite ditten och datten. En bra vecka. Dessutom har jag en bra vecka framför mig med valborg, skola, redovisning, träning och inflyttningsfest. Resten får vi helt enkelt se.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback