feta och unga

Älskar att jag fick en kommentar på min och Lisas "Magnus Uggla - Pärlor åt svin" på Youtube.

HAHA seriöst! Vart är vi påväg? Nu tar jag inte åt mig i det här fallet. Jag vet att vi inte är feta i den där jävla videon, det ser ALLA att vi inte är. OCH om det är någon som tvivlar på det så är det den personen som har en helt snedvriden verklighetsuppfattning. Vet bara en person som är så snedvriden och det är DennisM! (tänker inte ens länka till den jävla fjanten)
MEN det är just grejen att skriva så till någon som gör mig sjukt jälva upprörd. Man säger det inte ens till någon som är fet, men när man dessutom säger det till någon som inte är det. VAD ÄR FELET? JAG ORKAR INTE. Må dina hårddiskar för evigt alltid krascha! AS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback