The box

Jag har en låda här hemma, och i den lådan har jag under flera flera år samlat på mig minnen. Det kan vara typ vad som helst som får mig att le. Konsertbiljetter, min första flygbiljett, fotografier, små lappar, foldrar, tidningsutklipp - alltså vad som helst. För några år sedan blev lådan full och sedan har jag glömt att hitta en ny att samla saker i. Så himla synd.
 
Tittade i alla fall igenom den här lådan idag. Läste alla små söta lappar jag fått av Sofie och Linnea, skrattade lite.  Gick igenom alla bilder på killar jag gillade på den tiden. Skrattade lite mer. Hittade ett recept på kärlekselixir som jag och Jessicka gjorde. Skrattade som fan. Ja herregud! Alla dessa saker. Har hittat en gammal dagbok också. Ska nog läsa igenom den med när jag ändå är på gång! haha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback