Just like a tattoo...

Jaja, jag och Elin var och tatuerade oss idag. Hehe! Min gick assnabbt. Var inne där typ 10, jag var klar kvart över. En kvart att bestämma storlek, rita upp och tatuera. Rätt nice. Elin och Isabelle var skitimpade över att jag faktiskt var tyst under den tiden jag satt i stolen. Haha! "Såhär tyst har du aldrig varit Josefine...", så satt jag bara där i 5min liksom. Gjorde rätt ont alltså. Vet med mig att jag har rätt hög smärttröskel, men det här gjorde ont. Elin och jag pratade om det innan vi gick dit att det nog skulle kännas som en spruta som man gnuggar runt lite. Så kändes det. Hehe!
Sådär blev det dåva! Hehe. Älskar den. Veni vidi visa - Jag kom, jag såg, jag shoppade. Och jag har typ väldens bästa motivering till den. Det var ju liksom Julius Caesar som sa - Veni vidi vici! Men eftersom jag är en modern Caesar så shoppar jag :D Visa. Hihi. Alltså... den är bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback