Ledig dag

Japp det är den här veckan mitt braiga schema har börjat. Tre lektioner i veckan tills jag tar studenten. Så om någon läser det här och känner att ni har ett jobb över som ni mer än gärna vill att jag ska ha så får ni gärna höra av er: 072 23 26 094

Nä men som sagt så är jag ledig idag. Somnade vid datorn igår, skulle blunda två sekunder och somnade med en gång. Vaknade för en stund sedan och tänkte "FAN, klockan är säkert elva, och jag har sovit bort hela dagen", och vad är klockan liksom? 07.46! Men jag är pigg. Vad händer med mig? Har inte sovit längre än typ nio på flera veckor nu. FAST JAG HAR VARIT LEDIG LIKSOM. Galet.


 Hehe, jaa det här är mitt schema då hörrni!
Älskar att på torsdagar så går jag till skolan på morgonen, har lite idrott och sen slutar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback