Jobbet

1. Haha, jag blir överöst av komplimanger över hur fina kläder jag har. Av de flesta i alla fall... hehe. De har haft fullt upp hela sommaren när det gäller alla olika klänningar jag har haft. Det är lite roligt. Men vilken press de sätter på mig. Jag vill ju inte komma till jobbet en dag och ha något fult på mig liksom...

2. Idag satt de boende och tittade på One Tree Hill. En dam satt och förklarade handligen för en annan. Det tyckte jag var mysigt på något sätt, och jag kunde inte låta bli att flina lite.

3. Ibland känns det som om att man umgås med Doris i Hitta Nemo. Det är också lite roligt. Man kan få frågan "Vad blir det för mat?" eller frågan "När slutar du idag då?" ungefär 20ggr på en kvart ibland.

4. Jag sitter och pratar killar med en av damerna på jobbet. Och det är inte utsidan som räknas, det är insidan. Men bara för det får han ju inte vara ful... daaah! haha. Och jag kommer minsann att hitta min kärlek nu när jag flyttar...

5. De blir så löjligt glada när man bakar åt dem. Bara en chokladboll till fikat får dem att bli som barn på julafton. Bakar så ofta jag kan bara för det. Ni ska se dem, så lyckliga. Det är värt endel kan jag säga.

ÅH har bara tre pass på jobbet kvar nu. Tre små ynka pass kvar.
Saknar jobbet nu, eftersom jag inte kommer ha tid att sakna det när jag har flyttat. Det kommer vara så mycket annat istället.

MEN JAG KOMMER TILLBAKA, DET KAN DE VARA SÄKRA PÅ!


Här är en av klänningarna jag har haft på mig på jobbet...
MED leggings under förstås...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback