Bara lite sådär

1. Kan inte vänja mig vid att affärerna stänger 18.00 här. Hallå, i Karlstad stänger de ju 19.00!!! Daaah.

2. Kan inte fatta varför affärerna på gågatan är stängda en söndag? Okej att de är det i Säffle. Men i Sveriges 10:e största stad? neeeeeeee.

3. Fick reda på idag att tjejerna ska få ett eget duschrum, med lås på! hehehe. Alltså slipper jag vara rädd för killbesök när jag duschar. Kanon! Hamnar i lite pinsama situationer ibland alltså.

4. Känns inge bra att killarna i min korridor är så bra på att laga mat. De bara gör egna piroger, egen köttfärsås och håller på och har sig. Och jag bara slänger in en färdigrätt i ugnen och hoppas på att jag klarar det utan att bränna den liksom. Sämst. Ska visa hur bra jag är på wienerbröd jag.

5. Någon har slagit sönder ytterdörren vid gatan. Glas överallt! Nice. Hade nog varit lättare att bra dra kortet och öppna dörren chansar jag på. Fast alla sätt är ju bra... utom de dåliga har jag hört.

6. Nu ska jag sova, har föreläsning 8!!!!! imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback