Kort och gott

1. Jag vågade gå på toa idag på Nobel (dock kollade jag vääääldigt nog att ingen såg mig, varför?)
2. Jag gick inte därifrån askissnödig, såg därför inte så sammanbiten ut.
3. Jag gick inte därifrån med huvudvärk och tät näsa! För jag har slutat med nässpray!
4. "Tomten" hade lämnat 40kr till honung, fail att det kostar typ 60kr! Honung är en lyxvara...
5. Jag bakade scones och drack te med honung till kvällsmat.
6. Jag tittade på Glee... och började gråta.
7. Nu försöker jag komma på något att skriva om.

Jaa, ni vet ju vilken värdelös vecka det här är. ABSOLUT INGET HÄNDER!

http://powder.karlstad.se/rcr220/g2/
Här mamma, det sa min webbdesignlärare åt mig att visa dig.
Jag sa att du skulle bli stolt.
Om du inte vet hur du ska göra, så tryck bara på länken så ordnar sig resten!
Länken är alltså den där understrykna raden!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag blev väldigt stolt, men det är jag nästan alltid över dig......

2009-11-24 @ 19:29:18
Postat av: mamma

Jag blev väldigt stolt, men det är jag nästan alltid över dig......

2009-11-24 @ 19:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback